Nagelfix

Som svar på den överväldigande flod av frågor kring hur det har gått med mina naglar efter dunderkuren som mamma skickade mig, känner jag mig nu tvingad att rapportera. Nej, okej då, jag har inte fått några frågor alls. Ingen minns det ens förmodligen, men i januari bad jag om tips för hur mina naglar ska sluta spricka. Här är bilden jag lade ut då: 
 
 
Nu har jag lackat och filat och grejat ett par månader, och så ser resultatet ut:
 
Så var det med den saken. Men när jag drar på det stärkande nagellacket glänser naglarna iallafall, och det är ju trevligt. Nu tänker jag att lite plusgrader och sommar säkert är bra för naglarna, så det satsar vi på tycker jag!
 
 
PS. Dagens nya vårtecken: krokus, skilla och en myra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0