Bra

Det här är en lördag i min smak. Solsken till att börja med, bara en så'n sak! Jag sov länge och stannade i sängen ännu längre, och sedan åkte jag till kyrkan och övade drama inför musikalen tillsammans med go'a och talangfulla människor. Ett födelsedagspresentsinköp hann jag med innan jag for hem. Resten av dagen har ägnats åt matlagning, diskning, dammsugning och tvättande. Det låter kanske inte så roligt, men jag har haft gott om tid och kunnat sitta ner och läsa långa stunder emellanåt. Barnen tyckte dessutom om maten alla tre, det är inte så vanligt men trevligt när det händer. Och alldeles strax ska jag ta fram kvällsmat, och så vankas det melodifestival. Egentligen är jag nog mest av allt glad för att det äntligen är final; det börjar bli ett väldigt tjatigt spektakel... Men det är ju mysigt att sitta och analysera tillsammans.
 
Så jag är nöjd med min lördag. Hoppas du känner likadant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0