Läget

Jobbar så det står härliga till, inget att blogga om, men så är det. Jag tror att jag har besvarat alla frågor om hur olika saker går med "jag vet inte" den här veckan, för så är det. Allt går i hundra knyck och det tar för mycket på kraften att fundera på hur det går hela tiden... Jag hoppas att lunken infinner sig snart!
 
Annars:
 
Helgen tillbringade familjen på gästabud i medeltidsstil i Söderköping - mysigt, och ett utmärkt tillfälle att äta landets bästa glass.
 
I måndags var jag i Linköping och blev student igen, och det var ganska rörigt, men jag tror att jag vet vad jag ska skriva min uppsats om iallafall. Nu ska jag bara fräsha upp lite uppsatsteoretiska kunskaper och hitta tid att skriva också...
 
På söndag är det dopförrättning för vår Lilla, och det är roligt förstås. Det är inte en dum ålder att fatta viktiga beslut i, den där när barnens speciella klokskap kombineras med ungdomens grubbel.
 
Och så'nt är läget här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0