Fjäril V (fotobomb)

Slutligen - de är ju så fina (och tacksamma att fotografera)! 
 
  
   
   
   
 
Bilderna blir större om du klickar på dem - alla utan den blå med påfågelögat, av någon orsak. Nr 5 är min personliga favorit. Jag är ganska säker på att det är en av alla de tistelfjärilar som livat upp svenska sommarängar som aldrig förr detta år. Därnäst tror jag att jag röstar på den första bilden - nässelfjärilen på det solvarma gruset - och den sista, med påfågelsögat på tisteln för att det är något med färgen. Å andra sidan är ju den svarta lite cool, och den nere till vänster som gömmer sig i gräset är mysig, och den lilla försynta på andra bilden är också rar. Finns det någon bild du tycker om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0