Raksträcka

Det rullar på i full fart, livet och allting. Jag jobbar på och hinner bara tänka lite på att det inte är så långt kvar. Det är mycket av det gamla vanliga som ska göras, men inte bara. Förra veckan var vi på bokmässan och i tisdags var vi på Göteborgsoperan med eleverna och såg musikalen Oliver. Det var otroligt roligt och jag går fortfarande och nynnar på sångerna ur den. Men det nya pockar också på uppmärksamhet - igår var jag en sväng på folkhögskolan och hälsade på kollegorna där, och på novemberlovet ska jag åka med dem till Stockholm på folkhögskoledagar. Det kommer vara massor av nytt att sätta sig in i, så jag försöker tjuvstarta lite - när orken räcker, då och då. I ärlighetens namn har jag inte fått så mycket gjort i den vägen... Det rullar som sagt på i full fart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0